Kontakta oss

Via telefon

RING

0771-403001

  • Tryck 1 om du är arbetslös och har frågor om din arbetslöshetsersättning eller ersättningsperid
  • Tryck 2 Om du har frågor om ditt medlemskap eller dina betalningar av medlemsavgift eller OCR-nummer

Vill du inte vänta i telefonkön, kan du via knappval välja att bli uppringd av oss.

Ha ditt Bank-ID redo när du ringer så kan vi hjälpa dig snabbare!
För din säkerhet använder vi Bank-ID vid alla telefonsamtal.

TELEFONTIDER

Helgfria veckor är vår växel öppen:
måndag – fredag 9–11
måndag - torsdag även 13-14

Via meddelanden

För att vi ska kunna svara på frågor om ditt ärende eller ditt medlemskap måste du vara inloggad på våra e-tjänster.

 

för Frågor Om din Ersättning

Till exempel om tidrapporter, utbetalningar, intyg, brev, specifikationer eller annat som har med din ersättning att göra:

Logga in på Mina sidor

 

för Frågor om ditt Medlemskap

Till exempel om betalsätt och OCR-nummer för medlemsavgift, om du vill ändra dina kontaktuppgifter eller avsluta ditt medlemskap:

Logga in på Mitt medlemskap

 

Postadresser

TIDRAPPORTER SKICKAR DU TILL

Transports a-kassa, FE 19, 930 87 ARJEPLOG

ALLA ÖVRIGA HANDLINGAR OCH ANSÖKNINGAR SKICKAR DU TILL

Transports a-kassa, FE 19, 930 88 ARJEPLOG

 

HUVUDKONTOR

Transports a-kassa, Box 714, 101 33 STOCKHOLM

Vi har lokalkontor på följande orter. Gävle, Jönköping, Karlstad, Kristianstad, Linköping, Umeå, Luleå och Uppsala

Kontakta IT-support

Vill du ha teknisk hjälp, fyll i ditt telefonnummer så ringer IT-supporten upp dig.